Algemene voorwaarden
Wie wij zijn en hoe je ons kan bereiken
Ik ben Katrien Hesters en mijn winkel is Mus in een Plas.
Als je ons wil bereiken kan dat op [email protected]
Serpentstraat 22
9000 Gent
BTW-nummer: BE 0643 426 833
Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht.
Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, dan voeren we die niet uit.
Plaats je een bestelling op de website, dan aanvaard je uitdrukkelijk onze algemene voorwaarden. Die zijn steeds beschikbaar via onze website.
Het aanbod en jouw bestelling
We vertellen je eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kan kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kan ruilen of retourneren. Solden of outlet worden niet geruild. Bij een ruiling wordt er geen terugbetaling gedaan, wel eventueel een tegoed bon die later nog kan besteed worden. Let wel: de retourkosten of ruilkosten per post zijn voor de cliënt.
Je bestelling is compleet en onze overeenkomst definitief zodra de uitgever debetkaart ons bevestigt dat de transactie is goedgekeurd. We aanvaarden Bancontact. Weigert de uitgever van je kaart je betaling, dan wordt je aankoop mogelijk later of niet geleverd. Bestellingen zonder geldige betaling kunnen we niet verwerken.
Om een product te kopen, voeg je het product toe aan je winkelmandje. Daarna vul je je contactgegevens in. In de laatste stap krijg je een overzichtspagina, aanvaard je onze algemene voorwaarden en bevestig je je betaling door het drukken op de bestelknop. Als je deze stappen hebt doorlopen, is je aankoop definitief.
Herroepingsrecht
Wil je ruilen of retourneren, dan kan je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug. Uiteraard wachten we het binnenkomen van je product af, voor zelf handelingen te stellen.
Bij een ruiling wordt er geen terugbetaling gedaan, wel eventueel een tegoed bon die later nog kan besteed worden. Let wel: de retourkosten of ruilkosten per post zijn voor de cliënt.
Solden worden niet geruild of terugbetaald.
Bekijk je product aan alle kanten. Meld onmiddellijk als er iets fout is, neem een foto en neem contact per mail. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Laat het ons zo snel mogelijk weten als je een product beschadigd hebt ontvangen of wanneer het niet overeenkomt met de leveringsbon of wat je besteld hebt. Neem dus contact en stuur de artikelen in dat geval binnen 14 dagen terug.
Als de transporteur schade veroorzaakt door te laat leveren of helemaal niet leveren, dan kunnen wij hier niets aan doen.
De prijs
Alle prijzen zijn inclusief btw. Verzendingskosten worden mee surplus aangerekend.
Betaling
Je kan je online bestelling enkel betalen via de betaalmodules op onze website.
Overmacht
Bij overmacht brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. Zodra deze overmachtsituatie voorbij is, lossen we onze beloftes in. Als dat te lang duurt, kan je afzien van je aankoop. Had je van tevoren al betaald? Dan krijg je je betaling binnen de 3 dagen terug.
Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle waardoor we onze beloftes naar jou toe niet kunnen waarmaken. Hieronder vallen stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen of het niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden.
Intellectueel eigendom
Onze website, logo's, teksten, foto's, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door copyrights. Dit betekent dat je elementen zoals ons logo, website, foto's, namen, teksten of kleurencombinatie niet mag kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande toestemming.
Klachten en geschillen
Bij een eventuele klacht helpen we je graag verder. Stuur een mailtje, en je krijgt spoedig antwoord.